Pořádek na pracovišti

Každá práce si vyžaduje jiný přístup, ale pořádek, ten by měl být všude. Na dílnách a halách, kde zaměstnanci pracují u strojů, je pořádek důležitý hlavně kvůli jejich bezpečnosti. Ve spoustě případů se pracovní úrazy stávají právě kvůli nepozornosti a nezodpovědnosti. Stačí zakopnout o předmět na podlaze a neštěstí je na cestě. Taktéž skladovací haly jsou nebezpečným pracovištěm. Palety naskládané až do stropu se sundávají vysokozdvižným vozíkem, který ke své jízdě potřebuje čistou podlahu. Ale řeč není jen o čistotě. V kancelářích se kromě úklidu řeší i vhodné uložení všech dokumentů. Nelze je přece všechny skladovat neustále na pracovním stole. Ten by měl sloužit pouze ke kvalitnímu vykonávání pracovních úkonů.
foto z kanclu
 

Kancelářský prostor

Jak by měla vypadat kancelář? Asi nikdo nezodpoví tuto otázku tak, aby odpověděl všem. Každý má totiž jiné představy a jiné požadavky na prostředí, v němž pracuje. Někteří vyznávají jednoduchost a střídmost, druzí zase preferují spíše domácí prostředí, kde je spousta kytiček a podobných artiklů, bez kterých se kancelářský prostor docela obejde. Ať už jste vyznavači jakéhokoli stylu, kancelář by měla vypadat hlavně uspořádaně. Ledabyle poházené dokumenty a na nich roztahaná svačina vám určitě neudělají dobrou vizitku. Každá návštěva si okamžitě všimne všech těchto nedostatků a případné jednání se může obrátit proti vám, i když vaše očekávání bylo zcela jiné. Velice vhodná je k uchovávání veškerých dokumentů kartotéka a5, jejíž různé rozměry a barvy vás mile překvapí.
 kreslená místnost

Usnadněte si práci

Každý, kdo pracuje v kanceláři, moc dobře ví, jak je nutné mít pořádek ve všech dokumentech. Takové hledání jednoho potřebného dokumentu vám totiž může zabrat i půl dne, a to přece nechcete. Ušetřete si práci a veškeré dokumenty naskládejte do kvalitní kartotéky, jež vám umožní mít přehled nad vším, co je v papírové podobě.

Pořádek na pracovišti
Ohodnoťte příspěvek